سری MOGESAN 3850 – مهندسی دقیق، دوام مزرعهای، انتخاب حرفهای
فناوریهای نوین کشاورزی برای امنیت غذایی و پایداری محیطزیست
ماشینآلات کشاورزی مانند تراکتورها و کمباینها ستون فقرات تولید مدرن در مزارع هستند. این ماشینها با انجام وظایف سنگین و مداوم، نقش حیاتی در افزایش بهرهوری و کاهش هزینههای نیروی انسانی دارند.
شرکت فورد اعلام کرد که موتور دیزل ۲.۰ لیتری دوقلو EcoBlue را از خط تولید جهانی حذف کرده و نسخه تکتوربو را جایگزین خواهد کرد. این اقدام در راستای افزایش دوام، کاهش آلایندگی، و تطابق با استانداردهای سختگیرانه Euro 6 انجام شده است.
شرکت خودروسازی فورد در بیانیهای رسمی اعلام کرد که موتور دیزل EcoBlue Bi-Turbo با حجم ۲.۰ لیتر که در بسیاری از مدلهای تجاری و سواری این شرکت استفاده میشد، از خط تولید خارج شده است. این موتور که بهدلیل عملکرد بالا و مصرف سوخت بهینه شناخته میشد، اکنون جای خود را به نسخه تکتوربو با طراحی جدید داده است.
افزایش تقاضا برای خودروهای هیبریدی و برقی
تمایل بازار به موتورهای سادهتر، بادوامتر و کممصرفتر
عدم تطابق کامل با استانداردهای آلایندگی Euro 6e
افزایش پیچیدگی فنی و هزینه تعمیرات
مجهز به سیستم تزریق مستقیم، توربوشارژر متغیر، و فیلتر ذرات دیزل (DPF)
مصرف سوخت ترکیبی: حدود ۵.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
گشتاور: ۳۶۰ نیوتنمتر
قدرت: حدود ۱۵۰ تا ۱۷۰ اسب بخار
حجم: ۲.۰ لیتر دیزل
موتور EcoBlue دوقلو در مدلهایی مانند:
و برخی نسخههای SUV مانند Kuga و Edge استفاده میشد. اکنون این مدلها با نسخه تکتوربو یا پیشرانههای هیبریدی عرضه خواهند شد.
Ford Tourneo
Ford Ranger
Ford Transit
انتظار میرود تا سال ۲۰۲۷، بیش از ۷۰٪ ناوگان دیزلی Ford به نسخههای هیبریدی یا تمامبرقی تبدیل شوند.
این اقدام بخشی از برنامه «Ford Pro» برای نوسازی ناوگان تجاری و کاهش ردپای کربن است.
Ford در حال تطبیق محصولات خود با مقررات جدید آلایندگی در اروپا، چین و آمریکاست.